Joululahjoista en olekaan vielä kirjoitellut. Yksi tärkeimmistä oli lisäsalama digijärkkäriini ja näissä kuvissa esiintyy toinen mieluinen lahja:

Lisäys Vipp-perheeseemme: wc-harja. Olen sitä mieltä, että kaikki käyttöesineet saavat olla kauniita. Harjan mukana tuli yksi vaihtopää ja niitä saa tarpeen mukaan ostettua erikseen lisää. Pitkäikäinen hankinta tämäkin siis.

Lahjan antaja on juuri matkalla tänne meille kyläilemään. Saunatupa saa ensimmäiset yövieraansa. On edessä ihana, pitkä viikonloppu mukavien vieraiden seurassa…

Mukavaa viikonloppua teillekin!

Author

10 Comments

  1. >Tuo Vipp-sarja on ihana! Meiltä löytyy tuo samainen wc-harja ja kaksi erikokoista roskista, pieni valkoinen ja iso musta. Tykkään kovasti! Ja täysin samaa mieltä olen kanssasi -käyttöesineet saavat olla kauniita! -I-

  2. >Ihana lahja! Minulta löytyy tämä samainen harja, pyykkikori, roskis ja saippuapullo kyseiseltä merkiltä, kauniita käyttöesineitä joihin ei kyllästy koskaan.

  3. >Hieno wc-harja! Meilläkin uuden kodin wc ansaitsisi kauniit käyttöesineet. 🙂 Täytyykin googletella sarjaa.

  4. >Mä en ole koskaan oikein tajunnut esineitä tai vaatteita, joissa lukee niiden merkki. Muodon pitää puhua puolestaan niin ettei merkin huutamista tarvita. Siitä samaa mieltä, että käyttöesineidenkin sopii olla kivoja. Nehän ne juuri arjessa ovat kuitenkin eniten esillä ja käytössä.

  5. >Tiedätkö ovatko Kannustalon Harmaja -mallisto täysin uudistunut niin, ettei vanhoja enää saa? Harmaja 135 on paljon parempi, kuin uudet! :)- kaisa

  6. >I: Vippin roskikset ovat ihan parhaita! Ja kaikki heidän tuotteensa ovat kovasti mieleeni.Ursula: Niinpä! Muotoilu on ajatonta – ei siihen voi kyllästyä. Meiltä löytyy tuon wc-harjan ja roskiksen lisäksi Vippin pyyhekoukut.Janina: Suosittelen lämpimästi Vippiä. Nämä tuotteet ovat ikuisia.Anonyymi: Itse suhtaudun merkkien näkyvyyteen melko neutraalisti. Minulle on oikeastaan ihan sama näkyykö merkki vai ei. Sitä en ymmärrä, että joku ostaa tuotteen sen takia että merkki näkyy, mutta toisaalta minun on kyllä vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka suhtautuvat merkkien näkyvyyteen kauhean intohimoisesti. Joskus tuotteen logo voi olla myös osa muotoilua – se tavallaan viimeistelee tuotteen. kaisa: Kyllä vanhojakin malleja käsittääkseni saa edelleen samaan tapaan kuin ennen. Rinnalle on vain tulleet muuttovalmiit versiot – lisänä vanhoille malleille. Ja kyllähän Kannustalolta saa talon omien piirustusten mukaankin. Meidän talon pohja on itse suunniteltu, vaikka liikkeelle kyllä lähdettiin 135:sta, mutta aika paljon muutettiin… 🙂

  7. >Tuohon logo-keskusteluun haluan kommentoida, että on paljon tuotteita joiden "merkki" on yhtä itsestään selvä vaikkei sitä ole näkyvillä, esim. String-hyllyt, Pallo-tuoli, seiskat muurahaiset, Tolomeot, lista on loputon. Tai toisaalta, jollekin perähikiän Peralle ei välttämättä isokaan Vipp- tai Louis Vuitton -logo sano yhtikäs mitään. Ovatko siis logojen näkymättömyysfanit ainoastaan merkittömien Anttila- / Sotka-kalusteiden ja vaatteiden suosijoita?Olisi mukavaa jos saisi lukea erilaisista näkemyksistä tähän liittyen!

  8. >Anonyymi: Olen samaa mieltä. Minäkin kuulisin mielelläni mielipiteitä laidasta laitaan liittyen logoihin. Jos keskustelu ei täällä kommenttilootassa enää vireä, voin tehdä siitä ihan oman postauksen…

  9. Hei kivan mallinen tuo seinäpönttö! Yksinkertainen ja kaunis! Onko tämä kenen valmistajan, mistä löytyi?

Write A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.